Monday, September 6, 2010

raye??

selalunye bile tang2 nak raye ni dpd zaman duk asrama dulu2 sgtla bestnye.sbb bile nak balik kg ade je tkg countdown nak balik kg tu.slah seorgnye cik nisa.huhu.ingat lg siap tulih lagi atas whiteboard tu countdown nak balk kg.teruja!!sonok gile bile terkenang balik.

bile dah stat duk uitm shah alam,adik2 pun ramai yg duk sini,amore (uitm) gak,ninot (upm),hanna (ukm/fstep) amat (um/ukm)kat cni kitrg balik ramai2 naik kete viva tu.perjalanan xterase sgt.jem je kitrg karaoke ramai.syok xhingat.tp sy xkesah jam klu balik bersame adik2 saye,provided bukan sy yg drive.(klu sy yg drive sure tensi)haha.klu jd passenger relax je.tido.hoho.tp perasaan nak balik kg tu sungguhla xterkate.hehe

tapiiii..taun ni...sedih..xdpt nak berbuat demikian,sy yg mmg sgt rapat dgn adik2,tibe2 xdpt balik bersame.huwaaa...miss u guys so much!!!anyway this is my 1st yr raye as a wife.so kena redha.hepi dlm duka.hehe.demi suami tercinta daku pasrah.



so to my mak,abah and dear siblings,have a blast this hari raya ok.mkn lemang tu jgn lupa bwk kl esoknye.huhuhuhu.n to all my dear family n readers maaf zahir batin dr sy dan suami.ilal liqa'.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com