Thursday, May 20, 2010

Our House ^_^ Part 2

First of all nak cakap...saya saaaaaaaaaaayang Mr Z saya..
biorle sume org di dunia maya ini tau saya sgt sayangkan insan ini..
walaupun sya selalu mengada2..merengek2...xmo dgor ckp..tp die tetap sabo ngan saya..I'm flattered!!
having u is the most precious gifts I've ever had...luv u dear ..(sound mushy aite??anda berada di blog sy,so kene terima la ek)huhuhuhu

berbalik cite umah..hrmmm ape nak cakap lg ek ..nak wat list brg rumah la..senang nak refer balik mende yg xde ..(basically sume xde  snornye)hahaha

  • refrigerator
  • washing machine
  • tv n rack die
  • set bilik tidur
  • ampaian baju
  • bedsheet queen size
  • curtain
  • iron board
  • brg2 dapur(cutleries,knives,kuali,periuk,tupperwares,senduk,sudip etc)
  • kabinet dapur
  • 3/2 seats sofa
  • dapur gas   (dah ade,abe fir n kak lis bg dah..thx :) )
  • rice cooker  (mr z menang lucky draw,alhamdulillah.)
  • kettle (amik dpd umah expo je)
  • iron (pun dah amik dpd umah expo)
  • tempat dryer dishes
  • dishes rack
  • dining table set
  • pinggan mangkuk (mak dah ckp nak bg,tp mesti ade nak kena tmbah gak ni)
  • microwave or oven (ni KIV la,tp sape nak bg ,dialu2kan..huhu)
  • lesung batu
  • blender
  • air cooler..(i'm dying to buy this,skrg sgt panas!!nak beli air-cond xmampu lgik)
  • kipas stand
  • etc..bile ingat nnt tmbah lg..


0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com